Kompleksowa obsługa informatyczna

Obsługa informatyczna - dla kogo?

Obsługa informatyczna nazywana również outsourcingiem to pakiet usług związanych z bieżącym utrzymanie systemów informatycznych Klienta. Partnerzy wybierający ten rodzaj współpracy swoją decyzję podejmują głównie ze względów oszczędnościowych - pozwalają ograniczyć wydatki związane z utrzymaniem własnych działów IT. Drugim częstym powodem korzystania z usług wyspecjalizowanej firmy zewnętrznej są trudność ze znalezieniem odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, a także brak znajomości rynku nowoczesnych technologii. Często też z usług dodatkowej obsługi informatycznej korzystają firmy, które potrzebują jedynie wsparcia przy realizacji konkretnego zadania - jedynie na czas jego trwania.

Jeśli więc szukasz oszczędności, masz problem ze znalezieniem wykwalifikowanego i doświadczonego personelu IT, potrzebujesz dodatkowego wsparcia - outsourcing IT jest dla Ciebie.

Na codzień obsługujemy firmy z okolic Dzierżoniowa, Bielawy, Wałbrzycha i Świdnicy. Jednak dzięki usługom zdalnego serwisu wspieramy również oddziały naszych Partnerów rozsiane na terenie całego kraju. Realizujemy również projekty Klientów poza granicami Polski - głównie w Niemczech i Czechach.

Zakres obsługi informatycznej

Zakres naszych zadań w ramach obsługi informatycznej firmy Kontrahenta to nie tylko bieżąca obsługa sprzętu i oprogramowania. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że stawiane przed nami zadania mogą znacznie się różnić w zależności od potrzeb i profilu działalności Partnera. W pierwszej kolejności zawsze staramy się ocenić stan i możliwości infrastruktury IT Klienta, sprecyzować jego potrzeby, a następnie uzgodnić i szczegółowo zaplanować zakres wszystkich naszych obowiązków. Jednak pomimo zróżnicowanych zadań stawianych przed nami do typowych obowiązków zaliczamy:

  • bieżącą konserwację i naprawy sprzętu komputerowego;
  • rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem;
  • kompleksową ewidencję sprzętu IT;
  • zarządzanie licencjami na oprogramowanie;
  • regularne wykonywanie kopii zapasowej istotnych danych;
  • serwis komputerów stacjonarnych, laptopów i pozostałego sprzętu IT (drukarki, routery itp.);
  • serwis zdalny, pomoc telefoniczną lub, jeśli to tylko możliwe, serwis w siedzibie Klienta;
  • przygotowanie sprzętu zastępczego, który w razie awarii niezwłocznie zastąpi niesprawne urządzenie;
  • doradztwo w zakresie modyfikacji, rozbudowy posiadanej infrastruktury IT;
  • inne, indywidualne ustalane czynności, mogące usprawnić Twoja codzienną pracę;

Doradztwo i nadzór nad projektami informatycznymi

W ramach rozszerzonej współpracy naszym Partnerom oferujemy również usługi związane z konsultingiem informatycznym oraz nadzór nad projektami IT.

Usługi doradcze mają na celu wyeliminowanie niepotrzebnych inwestycji oraz taki dobór sprzetu i oprogramowania, który zapewni wysoką produktywność, zminimalizuje ilość awarii oraz zabezpieczy istotne dane przed utratą lub kradzieżą.

Usługi nadzoru nad projektami informatycznymi kierujemy z kolei do Klientów, którzy ze względu na niewystarczające doświadczenie w zakresie nowoczesnych technologii wolą zlecić doświadczonym specjalistom opiekę nad nowym, istotnym dla funkcjonowania firmy, przedsięwzięciem informatycznym.